Rasmus ungspannkaka!



Rasmus är världsmästare på ungspannkaka! Titta på den här bilden. Visst ser det smarrigt ut! Här har han dessutom fyllt den med fetaost och skinka. Mums! Om jag får bestämma vill jag även ha lite färska tomater i, det tycker jag blir så gott. Om pannkakan inte är fylld tycker jag det är jätte gott med keso och stenbitsrom till.

3 dl vetemjöl (eller 2 dl vetemjöl och 1 dl grahamsmjöl)
0,5 tsk salt
6 dl mjölk
3 st ägg
1 msk smält smör

Gräddas i ugnen på 225°C.


Din kommentar
Postat av: Pempa

Hej mosterposter!

Vad duktig han är din son =)

Du frågade om skorna och om det var något speciellt med dom.

Det är ett par easytone skor.

Det speciella med dom är att det är som små pilatesbollar i sulan och dom gör att man måste balansera när man går och då hjälper dom till att forma både rumpa, lår och vader.

Jag tror att dom hjälper.



Vi får se =)

Kramis

2011-02-19 @ 09:46:07
URL: http://pempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0