En härlig helg har passerat....



Var i torsdags på en så härlig mingelkväll på Pure & Simple, en fantastisk butik som ligger vid Mariatorget. De har kläder och heminredning. Inte så mycket saker, men butiken är så härlig och vacker. Det är en ren fröjd att bara vara i den miljön. 2 gånger om året har de mingelkvällar med levande lite soft musik, mannekänguppvisning och skumpa med tilltugg. I torsdags var jag där med Pillerillan och Ullis-Gullis. Vi fick massor med inspiration och idéer. Sedan minglade vi vidare till en bar och jag drack ett glas rött. Vilken härlig kväll. Så igår Valborgsmässoafton så försökte jag piffa mig lite sådär romantiskt som lite temat är i butiken, Pure & Simple.

Hoppas ni hade en trevlig Valborgsmässoafton. Det hade vi. Härliga vänner i härlig miljö hemma hos Pillan och Jonas.

Idag har vi varit och sett på Lisas dansuppvisning. De är sååååå duktiga och jag är världens stoltaste mamma.



Här är min fina Lisa innan vi gav oss iväg till Huddinge Gymnasiet Aula.





Min kamera är ju inte den bästa, men ni får säkert en liten känsla av hur det var med härlig musik, underbara dansare och många applåder och busvisslingar. Underbart med dans och musik!

En härlig helg har passerat. Den började med en halv kompdag i fredags. Jag och Cattis hade en härlig shoppingdag på stan med god lunch på Esperanza på Drottninggatan 77. Kan varmt rekommenderas. Många härliga butiker besökte vi och Dramaten var fullpackad. Kvällen avslutades på Vapiano i Gamla stan med god mat och gott vin. Tack snälla Cattis för en härlig dag. Det gör vi om snart igen.

Imorgon är det måndag igen. Och tänk, nu är det maj. Snart är sommaren här.

Ha en skön söndagskväll!

Tusen kramar från Moni!

Din kommentar
Postat av: Cattis

Superfin var du i din romantiska stil, men du är ju alltid vacker! Tack själv för en supermysig fredag och även för igår då jag mest ska tacka Lisa för dansuppvisningen. kram hela dan

2011-05-02 @ 12:50:57
Postat av: Jessica Jonsson

Du är sååååå vacker Moni!!! Fint du skriver och det är roligt att ramla in på din blogg lite då och då=) Vi tyckte oxå att det var tråkigt att det inte blev någon brasa i Vidja men pappa smällde raketer istället=) Ha det bäst underbara du!!

Kram Jessica

2011-05-02 @ 20:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0