Full rulle - kanelbulle!



Hej på er!

Inte så mycket prio på bloggande nu. Det är full rulle - kanelbulle hela tiden. Och så är det ju så härligt och otroligt vackert ute att man vill ju inte sitta inne vid datorn mer än nödvändigt.

Jag har varit på Södertuna Slott på konferens med jobbet. Jätte vackert och mysigt på alla sätt och vis. Bra väder och trevliga kollegor. Åkte direkt från konferensen till min gud- och brorson Fredriks studentutspring i onsdags (var bara på skolan och hämtade Lisa först). Sedan var det kalas hemma hos honom i Trångsund eftermiddagen lång. God mat och trevliga människor. Vädret var alldeles strålande. I fredags var det min systerson Kristoffers tur att ta studenten (tur att det inte krockade). Jag och Lisa var med på utspringet i skolan och sedan var vi hemma några timmar medans studenten åkte lastbilsflak runt stan och sedan var vi hemma hos Kristoffer och Mariann i Farsta. Åter igen god mat och väldigt trevligt. Livet är en fest!

I lördags morse åkte jag, Micke, Lisa och Henry till Risö. Vi ska ha Henry i en hel vecka nu när Veronica är i Turkiet. Gissa om vi är glada! Stackars Henry hade 3 fästingar som satt fast på honom och 2 som Lisa hittade krypandes på honom, men förutom det så stormtrivs han på Risö. Och vi också.



När vi kom hem från Risö ikväll var det dags för Henry att ta sig en dusch. Visst är han söt även blöt!

3 skoldagar kvar och sedan har barnen sommarlov. Helt otroligt vad tiden går fort! Så det blir en kort vecka på jobbet även denna vecka.

Hoppas allt är bra med er och att ni njuter av vårt vackra Sverige denna fantastiska årstid!

Kramar Moni

Din kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0