Och så riktiga julafton....



Mycket jul nu, men jag blev så sugen på att dela med mig av dessa också när jag äntligen fått ordning på kamera, hårddisk och dator. Julafton firas hos oss. På förmiddagen har vi en ny tradition sedan 2 år tillbaka. Då kommer våra nära och kära vänner Nina och Micke till oss med sina döttrar och ev resp. Vi ses i växthuset, dricker skumpa och äter skinkmacka och saffranspannkaka. Jätte mysigt! På eftermiddagen kom i år mina föräldrar, min syster Mariann, hennes bägge barn Emmelie (som gav idén att jag skulle börja blogga) och Kristoffer, Emmelies kille Patrik kom lite senare på kvällen, min brorsdotter Veronica och hennes underbara lilla hund - Ulf-Henry. Han sov hos oss dessutom natten till julafton för Veronica jobbade först på julafton innan hon kom till oss. Så mysigt att ha Henry här. Han är världens goaste och till och mina hundkänslor som jag inte visste fanns har blomstrat upp.
Är så glad att alla dessa underbara personer vill komma hem till oss och förgylla vår julafton. Hoppas den traditionen håller i sig i måååååånga år.

Din kommentar
Postat av: marion

Vilken fin blogg du har. Ser så proffsig ut. :D

2011-02-15 @ 22:22:15
URL: http://majongsans.blogg.se/
Postat av: Moni

Tack! Min systerdotter som hjälpt mig. Var inne och kikade på din också. Kul, ska kolla mer där.

2011-02-15 @ 22:32:14
Postat av: salan

Jättefin blogg Moni! Den vill jag gärna hålla lite koll på. Ha det bra!

2011-02-15 @ 22:47:31
Postat av: Moni

Tack Salan! Ha det bra du också! Kram!

2011-02-16 @ 18:46:18
Postat av: marion

Din syster dotter kanske kan ge mig tipps på hur min blogg kan bli lika snygg som din?? :D

det är så roligt att följa andra bloggare i sin vardag. ha en trevlig helg!!

Kram

2011-02-18 @ 17:29:30
URL: http://majongsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0