23 år!



Idag är det 23 år sedan jag och min Micke blev ett par. Hade känt varandra i ca 2 år innan, men rätt var det var så slog kärleken till. Åren går fort när man har roligt, brukar man säga. Vi måste haft skit kul då, rent ut sagt, för oj vad tiden har gått fort.

Puss och kram, min fina man, jag älskar dig!

Din kommentar
Postat av: Barbro Simlin

Vad tiden går fort! Känns som om det bara var några år sedan vi va på Kos, du, jag och Eva. Micke hade lagt små lappar med kärleksförklaringar i din resväska. Ni hade precis blivit tillsammans. Kram till er båda.

2011-04-28 @ 08:45:35
Postat av: Moni

Babsan, vad kul att du kikar in här. :) Ja, det känns verkligen inte som det var länge sedan vi var på Kos. Och jag längtade hem till min nyvunna kärlek. Vi åkte väl i juli-augusti så det är klart man var nykär. Och han var så orolig att jag skulle ledsna på honom när jag var borta. Han hade ju spelat in ett kasettband till mig också med bara trånande låtar som vi faktiskt lyssnar på fortfarande, några av låtarna då, fast nu på CD förstås. Och lappar skriver han fortfarande ibland när jag reser iväg. Ja, han go han. Kram till dig och din Semla. Hoppas allt är bra med er.

2011-04-28 @ 11:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0