Lite fler bilder hemifrån oss!



Lite gott och blandat hemifrån oss. Hjärtat med "kärlek" i är en present från min kompis Helene. När jag tänder ljuset bakom så lyser ordet igenom hjärtat. Jätte fint! "Kärringen" som jag kallar henne (bysten i fönstret) fick jag i present från min familj. Köpte en annan "kärring" till Cattis och Roger när de flyttade in i sin nya lägenhet och har sedan dess trånat efter ha en egen "kärring". Och nu fick jag det i födelsedagspresent! Tack snälla familjen! Lampfoten bredvid "kärringen" har jag köpt på favoritaffären Årstiden (adress Drottninggatan i hörnet du rundar när du går in på Centralbadet, har du inte varit där - ÅK - du kommer inte bli besviken) för några år sedan. Älskar den fortfarande.

Din kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0