Välkomna till min blogg!

Hej!

Min fina goa systerdotter Emmelie tyckte att jag skulle skaffa mig en bak- och inredningsblogg. Jag klurade lite och tänkte att varför inte. Sagt och gjort. Jag sms:ade Emmelie och sa att hon gärna fick hjälpa mig att starta upp. Det visade sig att hon redan fixat en blogg till mig. Hihi... Så nu är det första gången jag gör ett inlägg här och det känns superspännande. Jag ska lära mig att lägga in bilder och göra lite fint här.

Varför ska jag blogga då? Jo, för att dela med mig av mina intressen som bl a är att baka och att pyssla i hemmet. Tanken är att jag ska starta upp en bak-catering också. "Vill du bjuda på hembakt på kalaset, men har ingen tid och lust till att baka? Låt mig göra jobbet. Jag bakar och kör hem bakverken till dig och du kan ägna dig åt att piffa dig själv och hemmet innan gästerna kommer".

Tror det får räcka så för den här gången. Vi ses snart igen, hoppas jag.

/ Kram Moni


Din kommentar
Postat av: Lisa Strandljung

hej mamma!

vad roligt att du har fått en blogg som du vill ha.

nu kan jag gå in och kolla vad du skriver för spännande och förslag på saker man kan göra i hemmet men jag bara skoja :) jag gör ju inte så mycket i hemmet.

men jag kan titta på andra saker :)

/lisa

2010-10-18 @ 20:24:42
Postat av: Mamma

Hej gumman! Tack, vad gullig du är! Kramar Mamsen!

2010-10-19 @ 08:31:22
Postat av: Kattis

Lycka till!!!

2010-10-22 @ 08:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0