Påsken 2010



Hej på er!
Nu när jag kommit igång med att ladda upp bilder får ni se lite gammalt ibland också. Dessa bilder är från påskmiddag 2010 hemma hos oss. En tradition som vi haft i många år. Vi leker, dricker äggtoddy, har äggjakt, letar påskägg och äter massor med traditionsenlig påskmat med våra kära vänner. Visst låter det härligt! Och tänk, snart är det påsk igen!
/ Kram till er!

Din kommentar
Postat av: partydotter

gulliga partymamma vad roligt att du bloggar men vad jag längtar efter dig och riktiga mamma av dina bilder! om 2 veckor bara så ses vi äntligen och åker iväg. Puss!

2011-02-14 @ 15:18:28
Postat av: Moni

ja, nu har jag kommit igång lite. Så roligt! Jag längtar efter dig så jag håller på att förgås. Men snart - snart då har vi 2 underbara veckor tillsammans. Då blir det mysfaktor på högnivå. Puss och kram till dig!

2011-02-14 @ 17:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0