Mina fina barn!



Visst är de goa! Mina fina och otroligt underbara barn! Blir alldeles varmt i hjärtat när jag ser på dem. Tänk att kärlek kan vara så otroligt stark och gripande.

Rasmus och Lisa - jag älskar er av hela mitt hjärta. Det finns ingen som jag kommer att älska mer än er.

Moders/faderskärleken till sina barn är starkare än all annan kärlek. Eller vad säger ni andra mammor och pappor?

Din kommentar
Postat av: Cattis

Du har helt rätt!! Det kunde jag inte förstå innan jag fått barn att jag skulle kunna känna sådan kärlek som du beskriver. Men det är en fantastisk känsla och helt underbart!!

2011-02-17 @ 11:17:34
Postat av: Cattis

Dom är jättefina dina barn, precis som sina föräldrar!!!!

2011-02-17 @ 11:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0