Emmadagen 2010

Heej!
Tjoho, jag har lyckats infoga en bild! Visst är jag duktig! Ville visa en bild från Emmadagen i somras. Min dotter Lisa heter Emma också efter min mormor. I och med att vi 4 i familjen samtliga fyller i februari och mars så är det inte så mycket nytta vi har av en stor trädgård att ha kalas i just då. Därför har vi infört den härliga traditionen med ett traditionellt fruntimmerskalas. Så här såg det ut i somras!

Din kommentar
Postat av: kusinvitamingUllisen

Å tänk det där fick vi vara med och avnjuta!

Helt magiskt vilka underbara bakverk, och i samvaro med världens mysigaste genuina familj kan inte en semester börja bättre.

Love you!

2010-12-02 @ 13:51:45
Postat av: Moster

Goa fina DU! Vi är så glada att det tajmade så bra att ni var i Stockholm just då! Helt otroligt vilken tur man har ibland. Love You tooooo!

2010-12-03 @ 09:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0