Utvecklingssamtal med Lisa!

Måste bara berätta. Var på skolan igår och hade utvecklingssamtal med Lisa och hennes lärare, jag och Micke. Lisa är 10 år och går i 4:e klass. Hon har fått fylla i en blankett om vad hon tycker om och inte om, vad hon är bra på och vad hon skulle vilja bli bättre på. När läraren frågar vad hon mer är bra på så rabblar hon upp övriga saker som inte står på blanketten och säger bara "jag är bra på det mesta, vet inte varför det är så, men jag bara är det". Visst är det underbart! Måtte denna känsla hålla i sig länge! Alla skulle få känna sig som 10-åringar, vad skönt det skulle vara. Ville bara dela med mig lite av vår härliga dotter Lisa. Kramar till er!

Din kommentar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0